Deklaracja dostępności Szkoły Podstawowej nr 5 w Lubinie
Szkoła Podstawowa nr 5 zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej Szkoły Podstawowej nr 5 w Lubinie.
- Data publikacji strony internetowej:
- Data ostatniej istotnej aktualizacji:
Status pod względem zgodności z ustawą
Strona internetowa jest niezgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.
Treści niedostępne
- część plików nie jest dostępnych cyfrowo
- filmy zamieszczone na stronie www nie posiadają napisów dla osób głuchych
- linki do dokumentów bez informacji o ich formacie i wielkości
- załączniki tekstowe w formacie .pdf
- brak kontrastu
- brak skalowania
- zamieszczone informacje w postaci złączników są w postaci skanów z uwagi na charakter informacji jaki jest niezbędny do opublikowania informacji
Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności
- Deklarację sporządzono dnia:
- Deklarację została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia:
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
- Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada: Lucyna Józefów.
- E-mail: sp5@ok.um.lubin.pl
- Telefon: 767462241
Każdy ma prawo:
- zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.
Żądanie musi zawierać:
- dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
- wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
- wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.
Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.
Skargi i odwołania
Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:
- Organ nadzorujący: Dyrektor Szkoły Podstawowej nr 5 w Lubinie
- Adres: ul. J. Kilińskiego 12; 59-300 Lubin
- E-mail: sp5@ok.um.lubin.pl
- Telefon: 767462242
Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Dostępność architektoniczna
- główne wejście znajduje się od ul. J. Kilińskiego, prowadzą do niego schody – wejście ogólnodostępne w godzinach pracy szkoły,
- wejście od strony boiska szkolnego, prowadzą do niego schody – dostępne dla określonych grup (uczniów i pracowników) w określonych godzinach,
- wejście od strony bazy, prowadzą do niego schody – dostępne dla grupy (uczniów i pracowników) w określonych godzinach,
- wejście bezpośrednio do kuchni znajduje się od ul. J. Kilińskiego, prowadzą do niego schody,
- w budynku na każdym poziomie (niski parter, parter i 2 piętra) znajduje się korytarz, dostęp na piętra przez dwie klatki schodowe,
- w budynku nie ma dostosowań dla osób niepełnosprawnych,
- budynek nie posiada windy,
- w szkole nie ma możliwości możliwości skorzystania z tłumacza języka migowego,
- do szkoły może wejść osoba z psem asystującym,